PRAZNIČNO PRENAJEDANJE

12916289_964241316994796_6428013411667887697_o

Bogato obložene mize in mamljive dobrote v tem prazničnem času zagotovo zavedejo vsakogar izmed nas. Le kdo se izvrstno pripravljenim jedem sploh lahko upre? Priznam, meni skoraj nikoli ne uspe! 🙂

Strokovnjaki trdijo, da nekoliko obilnejše prehranjevanje med prazniki nima prevelikih dolgoročnih posledic na zdravju in telesni teži. Vseeno pa nam svetujejo zmernost in predlagajo, da iz tradicionalnih prazničnih receptov izdelamo nekoliko prilagojene, zdrave različice jedi. Pri peki potice lahko varčujemo z uporabo sladkorja in maščobe, pri izbiri šunke se odločimo za tisto, ki ima manj vidne maščobe. V obroke pa poskušajmo vključiti čim več sadja in zelenjave, ki energijsko in hranilno uravnotežijo obrok. Svetujejo tudi omejevanje pri pitju alkohola, sladkih, gaziranih in energijskih pijač.

Osnovno vodilo prazničnega prehranjevanja dovoljuje nekaj slastnih zalogajev več kot sicer, vseeno pa z nobenim živilom ne smemo pretiravati. Zelo hitro se namreč lahko pojavijo posledice kot so utrujenost, slabo počutje, zmanjšana storilnosti in napihnjenost. Najboljše zdravilo in ključ do boljšega počutje in tudi zdravja je gibanje v naravi in telesna aktivnost na svežem zraku. Vremenoslovci obljubljajo lepo vreme, izkoristimo ga!

Pazite nase,
MAMI NA OFF

Vir: NIJZ.